Altın İğne Öncesi Sonrası

Rf Altın iğne aslında cilt üzerinde gözle görülür etkisi olan ameliyatsız işlemdir. Altın iğne öncesi sonrası etkilerinden bahsetmek gerekirse; Altın İğne Radyofrekans; cildi sıkılaştıran, kırışıklıkların görünümünü azaltan ve cildinizin dokusunu iyileştiren yenilikçi bir kozmetik tedavidir. Cildin gençleşmesini, sıkılaşmasını, toparlanmasını, kırışıklık ve izlerin giderilmesini, sivilce iz tedavisini ve vücut çatlak tedavisini sağlamaktadır.

RF Altın İğne Nedir?

RF Altın iğne cilt için çok etkili bir yöntem diyebiliriz Rf (Radyofrekans) enerjisi ve altın iğne yardımı ile deri ve deri altına Rf (Radyofrekans) enerjisini iletir. İletilen enerji dokuları ısıtır. Bu nedenle verilen enerji doku altında yeni kollajen yapımını ve hasar görmüş kollajenlerin onarılmasını sağlar. Altın iğne kullanılmasındaki sebep ise altının en iyi iletken olmasıdır. Rf (Radyofrekans) en iyi iletmesini sağlayarak en iyi sonucu almamızı sağlamasıdır.

RF Altın İğne Kimlere Yapılır

RF Altın iğne cilt sarkıklığı olan hastaların cilt sarkıklığının toparlanmasında yardımcı olan, Cilt kırışıklığı olanların cilt kırışıklıklarının göz ile görülür derecede kırışıklıkların görünümünün azaltılmasında, solgun cilt görünümü olan hastaların cilt dokunun yenilenmesine cildinizin temiz parlak görünmesinde yardımcı olan, sivilce ve sivilce sonrası oluşan izlerin hastaların bu izlerin giderilmesinde, vücutta oluşan hastaların çatlakların yok olması ve yeni derinin daha canlı olmasını sağlayan bu sorunları olan tüm hastalar için uygulanabilir işlemdir.

Altın İğne Öncesi Sonrası

RF Altın İğne Kimlere Yapılmamalıdır?

Rf (Radyofrekans) altın iğne uygulaması kanama bozuklu olan hastalara uygulanmamalıdır. Cilt üzerinde oluşan enfeksiyona uygulanmamalıdır. İşlem öncesinde alkolü 3 hafta öncesinden kesilmiş olması gerekmektedir. Yine 3 hafta öncesinde aspirin ve aspirin içeren kan sulandırıcı etkisi olan ilaçlar kullanılmamalıdır. İşlem öncesi ve sonra sigara içilmesi önerilmemektedir. Cilt hastalıkları olanlara uygulanmamalıdır. Ameliyat olacak kişi yüzünde başka bir işlem veya ameliyat olmuş ise mutlaka bunu işlemi yapacak estetisyene bildirmelidir.

RF Altın İğne Ağrılı Mıdır?

Rf (Radyofrekans) altın iğne uygulaması genel olarak ağrılı değildir. Ancak uygulama yapılmadan önce işlemi yapılacak kişinin yüzüne krem sürülerek uyuşturulmaktadır. İşlem esnasında hastanın ağrı hissetmesini önlenmektedir. Açı eşiği düşük olan kişilerde ve psikolojik olarak çok ağrılı olmasından korktuğum için yaptırmıyorum deseler de altın iğne uygulaması ağrılı işlem olmamaktadır. Altın iğnelerin giriş derinliği cilt kalınlığına göre cilt yapısına göre değişebilmektedir. Kalın bölgelere iğne girişi daha fazla olurken ince deriye daha düşük seviyede iğne girişleri sağlanır.

RF Altın İğne Uygulaması Sonrası

İşlem sonrası hasta günlük hayatına devam edebilmektedir. İşlemden kaynaklı yüzde bir miktar kızarma görülmektedir. Bu kızarma beyaz tenli kişilerde daha fazla görülürken, esmer tenli kişilerde daha az görülür. İşlemden sonra makyaj yapılmaması gerekirken o gün duş almamanız sıcak su ile yüzünüzü yıkamamanız gerektiğinin de bilgisi işlemi yapan hekim veya estetisten tarafından bilgilendirilmelidir.

Altın İğne Öncesi Sonrası

RF Altın İğne Kaç Yaşında Yapılır?

Rf (Radyofrekans) altın iğne uygulaması yaş durumu kişiden kişiye göre değişmektedir. 16 yaşında bir hasta cilt kırışıklığı şikayeti ile gelirse yapılmaz elbette ancak 16 yaşında akne ve sivilce problemi ile gelir ise aile izni ile birlikte yapılabilmektedir.

RF Altın İğne Kaç Seans Yapılır?

Cilt yapısı değerlendirilen hastaya 3 seans önerilir. 3 hafta 1 seans şeklinde planlaması yapılabilir. 3 seans sonunda hasta 3 seans daha yaptırmak isterse cilt durumu değerlendirilir ve ihtiyacı var ise 3 seans daha yatırması planlanabilir.

Altın iğne öncesi sonrası yazımızın sonuna geldik. Umarım sizler için bilgilendirici bir yazı olmuştur. Aklına takılan sorular ve daha fazlası için bizimle (+905320563693) iletişime geçebilirsiniz.

“Altın İğne Öncesi Sonrası” için 32 cevap

1. Fırat Duyar dedi ki:

Altın iğne kaç seans yapılmalıdır?

Merhaba Fırat Bey,
      Altın iğne seansları yapılacak olan bölgenin ihtiyacına göre değişmektedir. Genellikle 4 – 6 seans yapılmaktadır.
      Detaylı muayene önem arz etmektedir. İletişim numaramızdan bizlere ulaşabilirsiniz; +905320563693

2. C.R dedi ki:

Merhaba, altın iğne uygulaması için eden Altın İğneler Kullanılır?

Merhaba,
      Rf (Radyofrekans) altın iğne uygulamasında radyofrekansı deri ve deri altına en iyi şekilde iletmemiz gereken yardımcı iletken kullanılması gerekmektedir. Bakıldığı zaman en iyi iletken altın olduğu için ve radyofrekansı en iyi ileteceğinden dolayı altın iğneler kullanılması tercih edilmiştir. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

3. S.T dedi ki:

İyi günler Altın iğne kaç yaşında yapılır?

Merhaba,
      RF (Radyofrekans) altın iğne uygulaması 18 yaşından büyük cilt ile sorun yaşayan özellikle ergenlikten kalan sivilce ve sivilce izleri için son derece etkili bir yöntemdir. Bu işlem aile izni ile 16 – 17 yaşında yapılabilir. Ancak bu tedavi için uygun olması gerekmektedir. Örnek verecek olur isek 16 yaşında altın iğne için kırışıklık şikayeti ile gelir ise yapılması önerilmez. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

4. Y.C dedi ki:

Altın iğne uygulaması ağrılı bir işlem midir?

Merhaba,
      Altın iğne uygulaması öncesinde lokal krem ile uyuşturulur. İşlem esnasında açı hissetmezsiniz ve işlemden sonrasında da ağrı hissetmediğiniz için ağrı kesici gibi ilaçlar verilmez. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

5. P.S dedi ki:

Merhaba, Altın iğne yaptırmayı düşünüyorum işlem sonrası nelere dikkat edilmeli?

Merhaba,
      RF (Radyofrekans) altın iğne uygulaması öncesinde makyaj var ise silinmelidir. Sigara tüketimi işlem öncesinde tamamen kesilmelidir. Alkol kullanımı işlemden 3 hafta önce kesilmelidir. Aspirin ve aspirin gibi kan sulandırma etkisi olan ilaçların 3 hafta öncesinde kesilmesi gerekmektedir. Cilt veya cilt ile ilgili kullandığınız ilaçlar doktorunuza bildirilmelidir ve cilt hassasiyeti varsa cilt hastalığınız var ise işlem öncesi mutlaka Doktorunuza bildirmeniz gerekmektedir. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

6. N.M dedi ki:

Kolay gelsin öncelikle bir sorum olacaktı altın iğne kaç seans uygulanır?

Merhaba,
      Altın iğne uygulaması cilt yaısına göre değişmekle birlikte 3 – 6 seans arası yapılabilmektedir. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

7. D.Z dedi ki:

Altın iğne sonrası ilaç kullanmamız gerekiyor mu?

Merhaba,
      RF (Radyofrekans) altın iğne sonrası güneşten korunmanız için güneş kremi ve nemlendirici kullanılması tavsiye edilir.

8. A.Z dedi ki:

Merhaba altın iğne için en uygun mevsim nedir?

Merhaba,
      Altın iğne uygulaması lazer tedavilere göre mevsim seçimi yapılmaz. Dört mevsim yapılabilir. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

9. R.C dedi ki:

Altın iğne uygulaması kaç saat sürer?

Merhaba,
      Altın iğne uygulaması yaklaşık olarak 1 saat sürmektedir. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

10. B.R dedi ki:

Altın iğne etkisi ne kadar?

Merhaba,
      Altın İğne Radyofrekans (RF) Uygulaması yapılan ciltte etkisi 1,5 – 2 yıl olmakla birlikte cildin kendini yenileme kapasitesine göre değişmektedir. Daha fazla bilgi için iletişime geçebilirsiniz.

11. Naz Karnıyarık dedi ki:

Altın iğneyi kim uyguluyor?

Merhaba Naz Hanım,
      Altın iğne uygulamamızı alanında uzman estetisyenlerimiz uygulamaktadırlar.
      Detaylı muayene randevunuz için iletişim numaralarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

12. Gülderen Gülsüm Koca dedi ki:

Altın iğne kaç seans uygulanır?

Merhaba Gülderen Hanım,
      Cildin durumuna göre seans sayıları değişmekle birlikte genellikle 4 seans önerilmektedir.
      +905320563693 İletişim numaralarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

13. Cansu Aydın dedi ki:

Aktif sivilceler için altın iğne yapılabilir mi? Yoksa sivilcelerin geçmesini mi beklemek gerekir?

Merhaba Cansu Hanım,
      Aktif sivilce sorununuz var ise altın iğne yapılabilir ve ciddi oranda fayda görürsünüz.

14. Tugce dedi ki:

Cildimde kabartmışız açık siyah renkli benler var. Altın iğne bu benler üzerine uygulanırsa sorun oluşur mu? Büyümelerine sebep olur mu toksa küçültür mü? Birde 2 yıl önce burun estetiği oldum. Burun bölgemde sorun yaratır mı?

• TAS Clinic dedi ki:

Benlerin olduğu alana uygulanmamaya özen gözterilir elbette. Ameliyatınızın üstünden 2 yıl geçtiği için buruna uygulayabilirsiniz.

15. Mine dedi ki:

Merhaba kliniğe muayeneye geldiğimiz gün altın iğne işlemi aynı gün yapılabilir mi

16. Ipek dedi ki:

Merhaba yüzümde demodex var ilaç tedavim bitti ama yüzümde kalıcı kızarıklık var altin igne uygulaması yaptırabilir miyim

• TAS Clinic dedi ki:

Merhaba, bu konu hakkında önce muayene gelmeniz lazım, neler yapılabilir konusulması gerekiyor.