Ameliyatsız Estetikte Yaş Sınırı

Ameliyatsız işlemleri sıralayacak olursak Ameliyatsız yüz germe (Hıfu), FR (Radyofrekans) altın iğne), Ameliyatsız yanak inceltme (V-Line), Medikal cilt bakımı, Botox ve Dolgular diye sıralayabiliriz. İşlemler ve ameliyatsız estetikte yaş sınırı hakkında sizleri bilgilendireceğiz.

Ameliyatsız Yüz Germe (HIFU)

Ultrasonik Cilt Sıkılaştırma (HIFU); Yüz, boyun ve çeşitli vücut bölgelerinde ciddi cilt sıkılaştırma ve kaldırma etkilerini gerçekleştiren ameliyatsız etkili bir estetik tedavidir. Kaş, boyun ve yüz kaldırma, nazolabial kat azaltma ve cilt sıkılaştırılması ve gençleştirilmesi için kullanılmaktadır. Ameliyatsız Yüz germe ameliyatı 30 – 65 yaş arası yapılabilmektedir.

FR (Radyofrekans) altın iğne)

Altın İğne Radyofrekans; cildi sıkılaştıran, kırışıklıkların görünümünü azaltan ve cildinizin dokusunu iyileştiren yenilikçi bir kozmetik tedavidir. Cildin gençleşmesini, sıkılaşmasını, toparlanmasını, kırışıklık ve izlerin giderilmesini, sivilce iz tedavisini ve vücut çatlak tedavisini sağlamaktadır. 18 yaşını doldurmuş her hastaya yapılabilmektedir. 18 yaş altı ise aile izni ile birlikte hasta şikayeti akne veya sivilce izi tedavisine yönelik ise yapılabilir.

Ameliyatsız yanak inceltme (V-Line)

Yanağı tombul gösteren yağ yastıkçıklarına ağız içinden ameliyatsız radyofrekans teknolojisi ile yapılan başarılı bir tedavidir. Yanak bölgesinde incelme ve sıkılaşma elde edilmektedir. 18 yaşını doldurmuş her hastaya uygulanabilmektedir.

Medikal Cilt Bakımı

Cildin ihtiyacı olan tüm bakımların tek seansta uygulanmasını sağlamaktadır. Cildin derinlemesine temizlenmesini, peeling uygulamalarını, yoğun nemlendirmeyi, göz çevresi bakımını, antioksidan korumayı, vitamin desteklerini ve gençlik ışığı led terapisini içeren bir bakımdır. Tüm cilt tiplerine rahatça uygulanmaktadır. 18 yaşını doldurmuş her hasta için uygundur.

Botulinum toxin

Botulinum toxin vücudun çoğu bölgesine uygulanabilir. Kaz ayakları dediğimiz göz çevresi, alındaki ve kaş arasındaki, özellikle yaz aylarında terleme problemi olanlar için çok tercih edilen koltuk altı terleme botoxu yapılabilmektedir. Link üzerinden botox ile ilgili daha fazla bilgi alabilirsiniz. 18 yaşını doldurmuş her hasta için uygulanabilir.

Dolgu

Vücudumuzun yaşlandıkça azalan hacmi, cilt altı erimeler ve oluşan derin kırışıklıkların tedavisinde kullanıldığımız bir diğer uygulama ise dolgu uygulamalarıdır. Dolgular etki sürelerine ya da içerdikleri maddelere göre çeşitli sınıflara ayrılırlar. Etki sürelerine göre ayırıcak olursak; kısa, uzun süreli ve kalıcı olarak 3 sınıftırlar. Kısa etkili dediğimiz dolgular hyaluronik asit dediğimiz zaten vücudumuzda dokular arasında mevcut olan bir protein ile yapılan dolgu uygulamalarıdır. Dudak dolgusu, çene dolgusu, burun dolgusu, yanak dolgusu, göz altı ışık dolgusu olarak çeşitlerini sıralayabiliriz. 18 yaşını doldurmuş her hastaya yapılabilir.

Ameliyatsız estetikte yaş sınırı konulu yazımızın sonuna geldik. Daha fazla bilgi için bizimle (+905320563694) iletişime geçebilirsiniz.

“Ameliyatsız Estetikte Yaş Sınırı” için 2 cevap

1. Halide Eder dedi ki:

52 yaşındayım. Yüzümdeki sarkmalar için ne önerirsiniz?

Merhaba Halide Hanım,
      Cerrahi müdahale gerekebilir. Detaylı muayene son derece önemlidir.