Hıfu En Çok Merak Edilen 5 Soru

Hıfu (Ameliyatsız Yüz Germe) teknoloji ve bilimin ilerlemesi ile birlikte ameliyatsız estetik işlemlerinin içerisinde en sık yapılan yüz germe işlemi diyebiliriz. Ameliyat olmaktan korkan, anestezi verilmesinden korkan, işlem sonrası şişlik, morluk, ağrı görülmesini istemeyen, işlemden sonra sosyal hayatına devam etmek isteyen kişiler için Hıfu en çok merak edilen 5 soru başlıklı yazımızı değerlendireceğiz.

Hıfu (Ameliyatsız Yüz Germe) Nedir?

Hıfu açılımı High Intensity Focused Ultrasound şeklindedir ve baş harflerinden oluşan bir kelime olarak karşımıza çıkar. Türkçe karşılığı ise Yüksek Yoğunluklu Fokuslu Ultrason olarak bilinir.

Hıfu (Ameliyatsız Yüz Germe) Etkileri

Ultrasonik Cilt Sıkılaştırma (HIFU); Yüz, boyun ve çeşitli vücut bölgelerinde ciddi cilt sıkılaştırma ve kaldırma etkilerini gerçekleştiren ameliyatsız etkili bir estetik tedavidir. Kaş, boyun ve yüz kaldırma, nazolabial kat azaltma ve cilt sıkılaştırılması ve gençleştirilmesi için kullanılmaktadır.

Hıfu (Ameliyatsız Yüz Germe) Kaç Yaşında Yapılır?

Hıfu (Ameliyatsız Yüz Germe) işlemi yapılmadan önce detaylı muayene sonrası verilmesi gereken bir karar olması ile birlikte örnek verecek olursak 18 yaşını doldurmuş ve kaşları düşmüş birisi için uygulanabilir. Ancak 18 yaşında yüz sarkıklığı şikayeti ile gelen hastalara kesinlikle önerilmemektedir. 30 ile 35 yaşından sonra yüz sarkıklığı için kaldırma etkisi yaratmaktadır. Ancak çok ciddi sarkıklar için doktorunuzun tavsiyesi ile yüz germe ameliyatı önerilebilir. Ancak ameliyat gerektirmeyen ama sarkık yüz için toparla etkisi için bire bir diyebiliriz.

Hıfu (Ameliyatsız Yüz Germe) Etkisi Ne Zaman Görülür?

Hıfı (Ameliyatsız Yüz Germe) işlem öncesinde yüzde makyaj olmaması gerekmektedir.  Lokal krem sürülerek işlem öncesi uyuşturma yapılmaktadır. Hasta işlem öncesi kullandığı ilaçlar ve bulunan herhangi bir hastalığı varsa, kalp pili gibi yüksek tansiyon veya hamile ise mutlaka işlem öncesi doktoruna bilgi verilmelidir. Hıfu (Ameliyatsız Yüz Germe) ortalama olarak yüz bölgesine göre değişmekle birlikte 1,5 saat sürmektedir. İşlemden hemen sonra normal hayatınıza dönebilmektesiniz. Bir iki gün yoğun spor yapmanız önerilmemektedir.         İşlem sonrası nemlendirici krem kullanmanız yeterlidir. Tam olarak etkisi 2 sonra görülmektedir. İşlem sonrası cilt altında sıkılaşma başlar ve bu sıkılaşma ile birlikte sarkık bölge yukarı doğru kalkar.

Hıfu (Ameliyatsız Yüz Germe) Ağrılı Mıdır?

Hıfu (Ameliyatsız yüz germe) ağrılı bir işlem değildir. İşlem öncesinde verilen lokal krem sayesinde işlem ve işlem sonrası herhangi bir ağrı hissi olmamaktadır.

Hıfu en çok merak edilen 5 soru yazımızın sonuna geldik. Daha fazla bilgi için bizimle (+905320563693) iletişime geçebilirsiniz.

“Hıfu En Çok Merak Edilen 5 Soru” için 2 yorum

• Nejla Aydın dedi ki:

Herhangi bir zararı var mı bu uygulamanın?

Merhaba Nejla Hanım,
      Hıfu uygulamasının herhangi bir zararı yoktur ancak uzman eller tarafından yapılması gerekmektedir.