Altın İğne Tedavisi 10 Soru

RF (Radyofrekans) altın iğne işlemi cildi gençleştiren, cilt dokunuzu iyileştiren, ve kırışıkların görünümünü azaltan yenilikçi kozmetik tedavidir. Sivilce izi tedavisinde, vücut çatlak tedavisinde, cildin sarkık ve kırışık izlerinin tedavisinde kullanılmaktadır. bugün ki yazımızda altın iğne tedavisi 10 soru konu başlıklı yazımızı değerlendireceğiz.

RF (Radyofrekans) Altın İğne Kaç Yaşında Yapılır?

RF (Radyofrekans)  altın iğne 18 yaşını doldurmuş ihtiyacı olan her hastaya yapılabilir. İhtiyacı olan dediğimiz zaman bu ihtiyaç cilt yapısının doktoru tarafından gerekli muayenesi sağlandıktan sonra altın iğne uygulamasına uygunluğu sağlandıktan sonra işlem yapılabilir. 18 yaşından küçüklere aile izni ile yapılabilmektedir. Ancak hastanın şikayetlerine bakılarak hareket edilmelidir. 18 yaşından küçük ama cilt kırışıklığından şikayetçi ise altın iğne uygulanması önerilmez. Ancak 18 yaşından küçük sivilce tedavisi veya sivilce izi tedavisi için altın iğne yaptırmak istiyor ise aile izni ile yapılabilir.

RF (Radyofrekans) Altın İğne Öncesi Nelere Dikkat Edilmelidir?

RF (Radyofrekans)  altın iğne uygulaması öncesinde makyaj var ise silinmelidir. Sigara tüketimi işlem öncesinde tamamen kesilmelidir. Alkol kullanımı işlemden 3 hafta önce kesilmelidir. Aspirin ve aspirin gibi kan sulandırma etkisi olan ilaçların 3 hafta öncesinde kesilmesi gerekmektedir. Cilt veya cilt ile ilgili kullandığınız ilaçlar doktorunuza bildirilmelidir ve cilt hassasiyeti varsa cilt hastalığınız var ise işlem öncesi mutlaka Doktorunuza bildirmeniz gerekmektedir.

RF (Radyofrekans) Altın İğne Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

RF (Radyofrekans)  altın iğne işlemi sonrasında duş alınmamalıdır, yüz soğuk veya sıcak su ile işlemin yapıldığı gün yıkanmamalıdır, sigara tüketimi bırakılmalıdır, işlemden sonra makyaj yapılmamalıdır, sonraki günlerde yapılabilir, yüze nemlendirici krem sürülmeli ve 2 – 3 gün güneşten korunmalıdır o yüzden em az 50 faktörlük güneş kremi kullanılmalıdır.

Neden Altın İğneler Kullanılır?

Rf (Radyofrekans) altın iğne işlemini radyofrekans cilt ve cilt altına iletmesini sağlayan yardımcı olan bir iletken gerekmekteydi ve bunun için en iyi iletken olarak altın kullanıldı. İğnelerin baş kısımları o yüzden altın kaplamalıdır.

Altın İğne Tedavisi 10 Soru

RF (Radyofrekans) Altın İğne Ağrılı Mıdır?

RF (Radyofrekans)  altın iğne İşlemi işlemden önce verilen lokal kremler nedeniyle işlemde veya işlemden sonra ağrı hissi olmamaktadır. Beyaz tenli kişilerde biraz kızarıklık daha belirgin olabilir ancak günlük hayatına devam etmesine engel değildir.

RF (Radyofrekans) Altın İğne Hangi Mevsimde Yapılır?

RF (Radyofrekans)  altın iğne diğer lazer uygulamalarına göre avantajlı olarak kendini ön planda tutmaktadır. Lazer tedavisinde cilt güneşten maximum seviyede korunmalıdır ki işlemin yapıldığı bölgede izler kalmasın bu yüzden lazer tedavisini genelde kış aylarında yapılması tavsiye edilmektedir. Altın iğne de ise 4 mevsim yaptırmanızda sorun olmamaktadır. Güneş korucu kremler yeteri seviyede korumaktadır.

RF (Radyofrekans) Altın İğne Kaç Seans Uygulanır?

RF (Radyofrekans)  altın iğne işlemi her cilt yapısı için seans sayısını değiştirmektedir. Cilt muayeneniz sonrası Doktorunuzun belirlediği seans kadar yaptırabilirsiniz. 3 – 6 seans uygulanmaktadır ve her seans için 3 hafta ara vermeniz gerekmektedir.

RF (Radyofrekans) Altın İğne Etkisi Ne Kadardır?

RF (Radyofrekans) Altın İğne Cildinizin iyileşme süreci ve yenilemesine bağlı olarak etkisi ortama 1,5 veya 2 yıl olmaktadır.

Altın İğne Tedavisi 10 Soru

RF (Radyofrekans) Altın İğne Sonrası İlaç Kullanılıyor Mu?

RF (Radyofrekans)  altın iğne işlemi sonrasında Doktorunuzun verdiği ilaçlar dışarında ilaç kullanmamanız gerekmektedir. Kullanmadan önce mutlaka Doktorunuza bilgi vermelisiniz. Altın iğne uygulaması için nemlendirici krem ve en az 50 faktörlük güneş kremi ile korumanız yeterli olmaktadır.

RF (Radyofrekans) Altın İğne Ne Kadar Sürmektedir?

RF (Radyofrekans)  altın iğne işlemi kişiden kişiye göre değişmektedir. Tedavinin uygulandığı bölge ve cilt yapısına göre ortalama olarak 1 saat sürmektedir.

Altın iğne tedavisi 10 soru – cevap yazımızın sonuna geldik umarım sizler için bilgilendirici bir yazı olmuştur. Daha fazla bilgi ve sorularınız için bizimle (+905320563693) iletişime geçebilirsiniz.

“Altın İğne Tedavisi 10 Soru” için 6 cevap

1. Özlem Doğu dedi ki:

Kızarıklık oluyor mu?

Merhaba Özlem Hanım,
      Altın iğne sonrası ciltte hassasiyet olması beklediğimiz bir durumdur. Cildinizin hassaslığına göre kızarıklık olabilmektedir.
      Detaylı muayene önem arz etmektedir.
      +905329563693 İletişim numaralarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

2. Merve Ocak dedi ki:

Tek seans yapılsa faydası olur mu?

Merhaba Merve Hanım,
      Tek seansta faydasını görürsünüz ancak daha uzun ve daha etkili olması için seansları tam yapılmalıdır.

3. Gözde uçak dedi ki:

Merhaba, altın iğne uygulamasının adet döneminde yapılmasının bir sakıncası var mı ?

• TAS Clinic dedi ki:

Merhaba, ödemlerin daha fazla olma ihtimalinden dolayı adet dönemine denk gelmemesini öneririz ancak kesinlikle yapılamaz da diyemeyiz. Yapılır ama ödem normalden biraz daha fazla olabilir.