Meme Büyütme Ameliyatı Sonrası İyileşme ve Ağrı

Meme büyültme ameliyatı kadınların meme gelişiminin tamamlanması ve memenin az gelişmesinden kaynaklı küçük meme deformasyonu ile karşılaşmaktadırlar. Bu deformasyonun tedavisi bulunmaktadır ve yıllardır bu estetik ameliyat bir çok kadına yapılmış harika sonuçlar elde edilmiştir. Meme protezin yapılan teknik ve Doktoruna da bağlı olarak süt bezlerinin herhangi bir zarar görmemesi ve kanser riski olmadığı için 18 yaşını doldurmuş herkese meme büyültme ameliyatı yapılabilir. Meme büyültme ameliyatı sonrası iyileşme ve ağrı konu başlıklı yazımızı değerlendireceğiz.

Meme Büyültme Ameliyatı Sonrası İyileşme Süreci

Meme estetiği ameliyatları içlerinde en kolay iyileşme süreci olan ve en sıklıkla yapılan meme protezi ameliyatı diyebilmek mümkündür. Ameliyat öncesinde planlama sırasında belirlenen protez meme altından küçük kesi yapılarak takılır. Kesi yerleri küçük olduğu için iyi korunması, verilen ilaçların düzenli kullanılması, kesi yerlerini açarak genişletecek hareketlerin yapılmaması, iyileşme sürecini olumsuz etkileyen tüm hareketlerden uzak durulmasında hızlı ve ağrısız iyileşme süreci sizleri karşılayacaktır. Ameliyat sırasında verilen anestezi nedeniyle herhangi bir şey hissetmezsiniz. Meme estetiği kişiden kişiye ve yapılan estetik ameliyat ile değişmekle birlikte meme büyültme ameliyatı 1 saat 30 dakika sürmektedir. Tabi ki verilen anestezi nedeniyle uyutulma ve uyandırılma süresi hastanın tam olarak kendine geldiğinden emin olunduğu zaman odaya alınması ameliyatın total süresini 3 – 4 saat gibi göstermektedir. Bu durum ameliyattan önce hastaya refakat edecek kişiye bilgi verilmeli ve hasta yakını endişe etmemektedir. Anestezi uyuşma süresi 10 saat olduğu için bu süre dolana kadar bir şey hissetmezsiniz. 10  saat sonrasında verilen ağrı kesici nedeniyle ağrısız rahat bir süreç yaşamanız sağlanmaktadır.

Meme Büyültme Ameliyatı Öncesi

Meme büyültme ameliyatı öncesini anlatmadan konuyu bitirmek yanlış olacaktır. Çünkü bu ameliyatın sürecinin kolay ve ağrısız geçmesinde önemli rol oynayan önceki süreçtir. Öncelikle Doktor seçimi ve kullanılan teknik dikkat edilmeli sizin için uygulanan teknik meme süt bezlerinize zarar vermeden meme anatomisini bozmadan uygulanması gereken teknik tercih edilmelidir. Doktor seçimi tecrübeli ve meme anatomisinden çok iyi anlayan doktor tarafından yapılmasını şiddetle tavsiye ederiz. Meme estetiğinden 6 ay önce sigara bırakılmalıdır ve ameliyattan sonra içilmemelidir. Aspirin ve aspirin içeren kan sulandırıcı etkisi olan ilaçlar meme büyültme ameliyatından 3 hafta önce bırakılmalıdır. Alkol tüketiminin de kan sulandırma etkisi olduğu için 3 hafta öncesinde alkol kesilmelidir. Yapılan tavsiye ve doktorunuzun verdiği ilaçlar, tavsiyeler sonucunda harika estetik olarak görünen ve anatomisi normal olarak çalışan bir meme sizin olabilir.

Meme büyültme ameliyatı sonrası iyileşme ve ağrı yazımızın sonuna geldik. Yazımız ile ilgili soru ve daha fazla bilgi için bizimle (+905320563693) iletişime geçebilirsiniz.

“Meme Büyütme Ameliyatı Sonrası İyileşme ve Ağrı” için 6 cevap

1. Elif Arslan dedi ki:

Denize ne zaman girilebilir?

Merhaba Elif Hanım,
      Meme ameliyatından 1 ay sonra denize girebilirsiniz.
      Detaylı muayene randevunuz için +905320563693 numaralı telefonumuzdan bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

2. tuba dedi ki:

Meme büyütme sonrasında sporcu sütyeni mi gitmek gerekiyor?

Merhaba Tuba Hanım,
      Ameliyat esnasında sütyen giydiriyoruz hastalarımıza ve 2 ay onu kullanmak gerekmektedir.
      Detaylı muayene önem arz etmektedir.
      +905320563693 İletişim numaralarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.

3. Leyla Sündüs dedi ki:

Hastanede bir gece kalmak yeterli mi?

Merhaba Leyla Hanım,
      1 gece hastanede gözlem altında kalmanız yeterlidir.
      Detaylı muayene önem arz etmektedir.
      +905320563693 numaralı iletişim hattımızdan bizlere direkt ulaşabilirsiniz.